#1 2014-09-06 23:11:28

kuba1578

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2014-09-06
Posty: 1
Punktów :   

Spis Magii

SPIS MAGII I JEJ PODZIAŁ


Magia istniała od zarania dziejów. Nikt dokładnie nie wie kiedy skąd się wzięła ale wiadomo że przodkiem wszystkich magii jest Jedyna Magia. Początkowo ludzie podchodzili do niej z niechęcią i strachem ale wraz z upływem czasu magia stawała się normalną rzeczą.
Możemy podzielić magię na trzy kategorie:
Magia Caster: Mag jej używający ma za zadanie uwolnienie magi ze swojego ciała bez pomocy innych przedmiotów
Magia Przedmiotu: Mag jej używający wykorzystuję energie przedmiotu do produkcji many.
Zapomniana Magia: Jest to magia tak potężna że musiała zostać wymazana z wszelkich kart historii. Najczęściej powodem jest jej zbytnia potęga bądź zbyt duże skutki uboczne. Jednakże zdarzają się Magowie potrafiący z niej korzystać...


SPIS I INFORMACJE O MAGII




MAGIA CASTER



MAGIA AERA- Magia polegająca na Wyczarowaniu skrzydeł na rzucającym. Umożliwia transport pasażerów i przedmiotów. Jednak posiada ograniczony zasięg a zużycie mocy jest wprost proporcjonalnie do szybkości latania.

MAGIA POWIETRZA- Magia daje możliwość kontroli nad powietrzem. Pozornie prosta magia daje multum możliwości: zaczynając na obniżaniu poziomu tlenu w konkrtnych miejscach poprzez lewitację kończąc zamianie swojego ciała w podmuch wiatru.

MAGIA ARCHIWUM- Jest to dosyć nowa magia której koncepcja została stworzona niedawno. Polega na zamianie informacji w specjalne magiczne dane które można udostępniać bądź przesyłać do konkretnych osób bądź grup. Daje nawet możliwość ma jednorazową naukę zaklęcia. Magia archiwum może również do ofensywy jak i również defensywy poprzez tworzenie magicznych paneli.

MAGIA POCISKU- Ta magia polega na "strzelaniu" z palców maginczymi kulami. Można tworzyć pociski przebijające jak i wybuchające. Najlepsi magowie w tej dziedzinie mogą strzelać z 2 "pistoletów naraz"

MAGIA UKRYCIA- Magia polegająca(a teraz uwaga nie zdziwcie się) na ukryciu przedmiotów lub ludzi.

MAGIA PROJEKCJI FIZYCZNEJ- Dość skomplikowana magia polegająca na tworzeniu własnych kopii. Należy pamiętać ,że mag tworząc kopię obdarowuje je swoim źródłem magicznym. Projekcje żyją własnym życiem, myślą po swojemu a nawet mogą różnić się charakterem od stwórcy.

MAGIA TAŃCA-Typowa magią wsparcia. Mag jej używający może wspierać jednostki zaprzyjaźnione jednocześnie osłabiając przeciwników. Zasięg wynosi 10 metrów.

DARK ÉCRITURE- Magia polegająca na zapisywaniu run. W zależności od napisanego wyrazu zmienia się się rzeczywistość.
PRZYKŁAD: Mag piszę runę oznaczającą ból, cel odczuwa ból itp.

MAGIA POSIADANIA ZWIERZĄT-Magia polegająca na uwięzieniu duszy w ciele bądź części ciała maga w celu zwiększenia jego mocy magicznej. Można poznać kiedy ktoś przywołuje dusze po czerwonej aurze z częścią ciała danego zwierzęcia.

MAGIA PRZEDMIOTU



MAGIA GITARY- Magia polegająca na użyciu gitary w celu przejęcia kontroli  bądź rozproszenia przeciwnika.

MAGIA BRONI- Użytkownik korzysta z broni której pociski mają różne właściwości oraz są zawsze celne. Efekty pocisków mogą się różnić

MAGIA MIECZA- Mag może używać zaklęć prosto z miecza wywołując różne efekty. Może również przywoływać miecze by nimi walczyć.

MAGIA KART- Ta magia polega na używaniu kart do walki. Używając tej magii można uwięzić przeciwnika w karcie, przyzwać postać z karty oraz wiele innych. Ta magia daje bardzo dużo możliwości

MAGIA PERFUM- Mag używa perfum w celu wywarcia efektu. Istnieje wiele rodzajów perfum od zwiększającej moc użytkownika do wywarcia bólu na przeciwniku.

MAGIA PIKTOGRAMÓW- Magia ta polega na rysowaniu natomiast te rysunki ożywają dzięki czemu można ich użyć do walki. Jednak czasami mag potrzebuje specjalnych narzędzi do do rysowania.

MAGIA GWIEZDNYCH DUCHÓW- Magia polegająca na otwieraniu bram w celu wezwania Gwiezdnych Duchów. Jednak przez możliwością używania Ducha jest potrzebny kontrakt zawierający miedzy innymi dni w jakie pracuje. Mag może trenować swoje duchy by były silniejsze.

MAGIA POSIADANIA LUDŹI-Magia ta pozwala użytkownikowi umieszczać dusze w przedmiotach nieożywionych i gdy te są np. zamrożenie, może opieczętować je do innych obiektów, dlatego też użytkownik zawsze znajdzie jakieś lalki do walki dla niego.

MAGIA ROŚLIN- Mag może kontrolować rośliny między innymi do walki. Często potrzeba nasion do używania tejże magii

Istnieje także magia podmiany która polega na przechowywaniu przedmiotów w innym wymiarze. Mag może dowolnie w każdej chwili zmienić broń lub zbroję co daje mu dużą przewagę podczas walki.

RYCERZ- Jest to typ magii podmiany. Mag przywołuje broń bądź zbroję z innego wymiaru. W przeciwieństwie do zwykłej podmiany ta daje magowi dodatkowe atrybuty oraz moce

Ostatnio edytowany przez kuba1578 (2014-09-14 00:08:39)

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.mroczny-uniwersytet.pun.pl www.heavenarmy.pun.pl www.kjszymocice.pun.pl www.wilcza.pun.pl www.ronh.pun.pl